lördag 17 september 2011

Dagens loppisfynd




Idag kom jag hem från loppis med lite annorlunda grejer. Tydligen var jag på barnsligt och färgglatt humör, för det är inte alla dagar jag köper ett färgstarkt retrotyg, en ärtgrön elefant och två kitschiga rådjursfigurer av porslin.

Jag tycker att det finns så många intressanta riktningar både inom inredning och mode att det blir svårt att välja vad man gillar bäst. Summan av kardemumman för mig brukar bli en salig blandning. Utmaningen är att välja godbitar från de olika stilarna, godbitar som ändå passar ihop och blir en intressant helhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi-hi!Tänk!Såna där rådjur hade jag då ja va liten!Hade nog fått dem av nån moster/faster,så de va må hända lite "old" redan då ja fick dem!Sparbösson hade ja oxå nån gång under min uppväxt!(Byri ja lååt gambäl?;))jeanette