söndag 18 augusti 2013

Gula loppisfynd





Idag besökte jag Vasa torg för andra söndagen i rad. Tydligen har det varit stort loppis där hela sommaren, men det är först nu när sommaraktiviteterna minskat som jag kommit mig dit. Dagens fynd blev två förvaringsburkar från Lego. Jag har tidigare sett dessa huvuden i andra bloggar och gillat dem, så jag var inte sen att slå till när jag hittade två.

Idag har jag passat på att fotografera lite här hemma, så förhoppningsvis ska jag knåpa ihop lite fler blogginlägg här inom en snar framtid.

4 kommentarer:

Susanna/Huvikumpu Living sa...

Vilka fina fynd du har gjort! Gillar också Lego förvaringsburkar :)

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Jo, att fynda är kul och ibland har man mer tur än vanligt :)!

marica sa...

Så snyggt! Jag har ju min lilla förkärlek till gult. Det är så fantastisk färg.

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Jo, jag har också kollat in lite extra på alla fina gula detaljer i din blogg!