torsdag 2 februari 2017

Finns nu på Instagram och Blogoteket




Min blogg har i princip sett likadan ut sedan starten 2011, men nu tyckte jag i alla fall att det var dags för några uppdateringar. Jag har t.ex. hunnit byta glasögon tre gånger sedan jag senast uppdaterade profilbilden. 

Eftersom det tar ganska mycket tid att fota med systemkamera, föra över bilder till datorn, redigera bilder och göra blogginlägg så tänkte jag att Instagram kunde vara ett komplement till bloggen. Planen är att på Instagram snabbt kunna lägga upp mobilbilder på sånt som kanske inte kommer upp på bloggen, men också göra reklam för nya blogginlägg. I dagsläget pysslar jag mer än jag hinner visa på bloggen och därför kan det vara kul med lite snabbuppdatering på Instagram också.

Titta gärna in på Instagram och följ mig! Sök på mitt användarnamn mittarkiv.inredning.pyssel eller klicka på länken här i högermarginalen (https://www.instagram.com/mittarkiv.inredning.pyssel/)

För att nå ut till lite fler läsare bad jag också att få synlighet i HSS Medias finlandssvenska bloggbibliotek. Det hittar man på Sevendays sida http://sevendays.vasabladet.fi/blogoteket. Det är en bra bloggsamling och min blogg ligger förstås under kategorin Pyssel & DIY.

Inga kommentarer: